کسب وکار
قالب وبلاگ
جستجو

راه‌های بسیاری برای کسب درآمد در منزل وجود دارد. اغلب افراد تصور می‌کنند کار در خانه مُختص خانم‌های خانه‌دار بوده و برای آقایان کار در بیرون از منزل پسندیده‌تر است. با نگاهی عمیق‌تر به اطراف خود درمی‌یابید که بسیاری از جوانان نیز می‌توانند در خانه، شغل‌های پردرآمدی برای خود دست و پا کنند.

در ادامه با 8 روشی که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به شغل تمام وقت در بیرون از منزل درآمد کسب کنید، آشنا خواهید شد.

1)استفاده از بازار بورس

اگر در منزل هستید و شغلی ندارید می‌توانید با یادگیری بازار بورس، برای خود درآمد کسب کنید. بورس، بازاری‌‌ست که هرچندسال یکبار یک جهش اساسی را تجربه می‌کند و کسانی که بطور دائم این بازار را دنبال می‌کنند می‌توانند سود بالایی کسب کنند؛ اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید همانطور که سودهی بالایی دارد، می‌تواند ضرر بالایی نیز عایدتان کند.

بهترین راه برای شروع سرمایه‌گذاری در بورس، ابتدا یادگیری اصول و روش‌های این راه است؛ اما باید این نکته را در نظر بگیرید چیزی که شما را در این راه برنده خواهد ساخت، تجربه است.

2)راه‌اندازی وبلاگ و سایت

با یادگیری وبلاگ نویسی در منزل برای خود درآمد ایجاد کنید. این کار که به‌عنوان یک شغل انعطاف‌پذیر از آن نام برده می‌شود، پتانسیل بالایی در کسب درآمد دارد. شما می‌توانید با انتشار محتواهای پربازدید در سایتتان، مخاطبان زیادی برای خود بدست آورید. شاید باور نکنید اما در سال‌های اخیر در ایران نویسندگان زیادی از راه دور و در خانه درآمدهای بالایی را کسب کرده‌اند.

3)پختن غذاهای خانگی

شاید در نگاه اول این‌کار بسیار آسان به‌نظر بیاید اما روش خوبی برای پولدار شدن در خانه است. در ابتدا می‌توانید غذاهایی که می‌پزید را به قیمت پایین‌تری به مغازه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و … بفروشید. پس از مدتی اگر از مواد غذایی با کیفیت استفاده کنید و دستپخت خوبی نیز داشته باشید می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.

خانه

4)استفاده از سایت SWAGBUCKS

برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به ازای تماشای ویدیو و کلیپ‌های آن‌ها به شما پول پرداخت می‌کنند. یکی از این سایت‌ها SWAGBUCKS بوده که با تماشای ویدیوهای آن می‌توانید در ماه حدود 30 دلار پول دربیاورید.

خانه

با کمی جستجو در این سایت‌ها می‌توانید با سایت‌های مشابه دیگری آشنا شده و از چندین سایت درآمد کسب کنید.

5)خرید از آمازون

این روش یکی از خلاقانه‌ترین روش‌های کسب درآمد است. در واقع سایت آمازون برای افزایش فروش و جلب مشتریان خود راه‌های بی‌شماری را امتحان می‌کند.

بلافاصله پس از ثبت ‌نام در این سایت، آمازون 10 دلار به عنوان هدیه به حساب شما واریز می‌کند. در ادامه هر بار که از سایت خرید می‌کنید هدایای بیشتری می‌گیرید، با این روش می‌توانید خریدهایی کمتر از کارت هدیه داشته باشید و تفاوت خرید و هدیه را پس انداز کنید البته شاید در ابتدا رقم بالایی نباشد اما برای کسی که در خانه شغل دیگری ندارد منبع درآمد خوبی محسوب می‌شود.

6)نصب برخی برنامه‌ها که شرکت سازنده به ازای آن به شما پول می‌دهد

این کار را می‌توانید در کنار کارهای دیگر خود، انجام دهید. برخی شرکت‌ها مانند گوگل برای نصب بعضی برنامه‌های تولیدی خود پول پرداخت می‌کند. این کار به عنوان یک راه درآمد هر چند محدود، خوب و جذاب به نظر می رسد.

 

برخی سایت‌هایی که این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند؛

SHOP tracker و Nielsen mobail panel

7)انتشار تجربیاتتان در شبکه‌های اجتماعی

امروزه این روش به‌عنوان یکی از پردرآمدترین مشاغل اینترنتی محسوب می‌شود. شما می‌توانید با وقت‌گذراندن در خانه و انتشار تجربیات و دانسته‌هایتان در اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی، مخاطبان بسیاری به خود جذب کنید. با افزایش مخاطبانتان، هر یک از آن‌ها مُبلِغ شما خواهند بود به همین ترتیب با افزایش بازدیدهای خود می‌توانید پیشنهادهای تبلیغاتی زیادی نیز دریافت می‌کنید.

8)ترجمه متون انگلیسی

ترجمه متون انگلیسی از دیگر کارهایی است که می‌تواند برای کسب درآمد در منزل مورد استفاده قرار بگیرد. برخی از شرکت‌ها برای اطلاع از نحوه‌ی عملکرد و تکنیک‌های جدید شرکت‌های همکار خود در کشورهای صنعتی دیگر، به محتواهای علمی آن‌ها نیاز دارند. می‌توانید مطالب مورد نیاز آن‌ها را ترجمه و برای آن‌ها ارسال کنید.

خانه

هم‌چنین می‌توانید با کافی‌نت‌ها صحبت کنید و پروژه‌های دانشجویی را تحویل گرفته و بعد از ترجمه، دستمزد دریافت کنید. بسیاری از وب‌سایت‌ها نیز به مترجم دورکار نیاز دارند. آن‌ها از کاربران وب‌سایت پروژه‌ دریافت می‌کنند و سپس ترجمه‌ی آن‌ها را به مترجمان دورکار خود می‌سپارند. پس می‌توانید از راه دور نیز پروژه‌های مختلفی را به زبان فارسی ترجمه کنید.

 

منبع



بازدید : 191
[ 1398/10/28 ] [ 1398/10/28 ] [ gilani ]
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
درباره وبلاگ

مجله ی آموزشی و اخبار کسب و کار

موضوعات
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 21 نفر
بازديدهاي ديروز : 153 نفر
كل بازديدها : 19,570 نفر
بازدید این ماه : 174 نفر
بازدید ماه قبل : 245 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 47 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک