کسب وکار
قالب وبلاگ
جستجو

شاید در گذشته مشاغل خانگی و دورکاری، شغل‌هایی درجه دوم به حساب می‌آمدند، اما امروزه با شلوغی کلان‌شهر‌ها و پیشرفت روش‌های نوین ارتباطی، این‏گونه مشاغل را می‌توان راهکاری درآمدزا برای افرادی دانست که از رفت و آمد دائم به محل کار فراری هستند.
شرکت‌های بزرگ ایران و جهان با بررسی فواید استخدام کارمندان دورکار، بسیاری از کاربران خود را بر اساس مهارت‌های لازم و به صورت پروژه و فعالیت‏محور استخدام می‌کنند. درواقع بر خلاف شغل‌های کلاسیک که بیشتر به زمان کاری توجه می‌شد، 

در مشاغل فریلنس و دورکاری، این موفقیت در انجام پروژه در کمترین زمان ممکن است که اهمیت پیدا می‌کند. با این اوصاف با توجه به علاقه، تخصص و زمان آزاد روزانه، مشاغلی هستند که می‌توان آن‌ها را به عنوان کار در منزل، دورکاری و حتی کارآفرینی‌های خانگی در نظر گرفت. شغل‌هایی که می‌توانند از بسیاری از شغل‌های روزمره و همیشگی ما پردرآمدتر و جذاب‌تر باشند.
نویسندگی، ترجمه و تولید محتوا
یکی از مشاغلی که بسیاری از علاقه‌مندان به مباحث هنری، فرهنگی، علمی و فناوری به آن روی آورده‌اند، تولید محتوا است. تولید محتوا می‌تواند در راستای ترجمه متون خارجی باشد و یا حتی ترکیبی از خلاقیت فردی و اطلاعاتی که می‌توان از اینترنت کسب کرد.
فرد علاقه‌مند به این شغل باید با زبان‌های خارجی، استفاده از وب، برنامه‌های ویرایشگر عکس و البته روش‌های صحیح نوشتار فارسی آشنا باشد. اگر در گذشته وبلاگ‌نویسی کرده‌اید و یا دستی به قلم دارید، تولید محتوا شغلی درآمدزا و جذاب برای شما به حساب می‌آید.
بسیاری از وب‌سایت‌های مشهور به دنبال افرادی هستند که بتوانند محتوا جذاب و خواندنی را برای آن‌ها تهیه کنند و می‌توان این موضوع را تایید کرد که در صورت وجود این تخصص در شما، درآمد لازم و شغل موردنظر چندان دور از دسترس نیست. هرچند ممکن است در ماه‌ها و سال‌های اولیه با کمترین میزان پرداختی روبه‌رو باشید، اما با پیشرفت متون و ساخت رزومه کاری، درآمد شما نیز افزایش پیدا می‌کند. اگر به نویسندگی، ترجمه و تولید محتوا برای وب‌سایت‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا لپ‌تاپ را روشن کنید و درباره موضوع مورد علاقه خود بنویسید. هیچ‏کس بهتر از خود شما نمی‌تواند کیفیت نوشتاری شما را بررسی کند.
طراحی گرافیکی، ویرایش عکس و وئدیو
طراحی و ویرایش، مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف است که به طور کلی در زیر مجموعه گرافیک و گرافیک رایانه قرار می‌گیرد. اگر به طراحی و ادیت فایل‌های ویدئویی و گرافیکی علاقه دارید، یادگیری این هنر می‌تواند آینده شغلی شما را حتی از راه دور تضمین کند.
در نظر داشته باشید که شاخه‌های مختلف این رشته از جمله طراحی، گرافیک رایانه، طراحی وب، شخصیت‏سازی، ویرایش عکس و ویرایش ویدئو، هرکدام بازار کاری متفاوت و درآمد‌هایی مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهند.
با داشتن علم و تخصص لازم در این زمینه، بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری، وب‌سایت‌های فریلنس، شبکه‌های اجتماعی و حتی محیط‌های آموزشی از راه‌دور، می‌توانند به عنوان یک بازار هدف پرسود در نظر گرفته شوند.
برنامه‌نویسی، طراحی وب، طراحی برنامه‌های موبایل
برنامه‌نویسی چه در ساختار طراحی وب قرار بگیرد و چه در شاخه‌های پیشرفته‌تر مد نظر شما باشد، می‌تواند به شغلی خانگی و پردرآمد تبدیل شود. در نظر داشته باشید که شاخه‌های مختلف برنامه‌نویسی از جمله برنامه‌نویسی موبایل به ماه‌ها و سال‌ها تجربه و تلاش نیازمند است.
هرچند پس از یادگیری این تخصص دیجیتال، شما با دنیایی از فرصت‌های شغلی داخلی و خارجی روبه‏رو خواهید شد که درآمد بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
وب‌سایت‌های فریلنس و دورکاری داخلی و خارجی، راه ارتباط سریع کاربران با برنامه‌نویسان است. از سوی دیگر، بستر‌های فروش محصولات دیجیتال مثل مارکت‌های مختلف اندروید نیز می‌تواند به یک درآمد دائمی برای برنامه‌نویسان تبدیل شود.
باید به این موضوع دقت داشته باشید که اولین قدم برای یادگیری برنامه‌نویسی، تقویت زبان‌انگلیسی و استفاده از منابع جدید خارجی است. منابعی که حتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارند و می‌توان با چند کلیک ساده از آن‌ها بهره برداری کرد.
درآمد کلی رشته‌های مختلف برنامه‌نویسی از بسیاری از مشاغل کلاسیک و زمان‌گیر بیشتر است و می‌توان این فعالیت را از پشت میز اتاق به بهترین شکل ممکن انجام داد. هرچند سختی مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، بسیاری از علاقه‌مندان به مشاغل خانگی را به رشته‌های دیگر سوق می‌دهد.

 

منبع



درباره : کسب و کار اینترنتی , کسب درآمد ,
بازدید : 97
[ 1398/11/03 ] [ 1398/11/03 ] [ gilani ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
درباره وبلاگ

مجله ی آموزشی و اخبار کسب و کار

موضوعات
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 19 نفر
بازديدهاي ديروز : 153 نفر
كل بازديدها : 19,568 نفر
بازدید این ماه : 172 نفر
بازدید ماه قبل : 243 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 47 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک